Jump to content

News

• Please log in to reply
No replies to this topic

Eternity

Eternity

Legendary User

• Administrators
  • 2132 posts

Hallo Freunde,

endlich wieder Neuigkeiten. In letzter Zeit war leider in den Leben von Jarvis und mir alles ein drunter und drüber. Aber wir werden wieder mehr Zeit für den Server haben das bedeutet mehr Updates, mehr Spaß und mehr Sachen zu tun.

Leider gibt es auch eine weniger erfreuliche Sache zu sagen. Zungarius hat sich mit seinem GM Account selbst bereichert. Ich habe alle Items die er jedem Spieler gegeben hat gelöscht. Falls ich eine Sache übersehen habe bitte ich euch, diese freiwillig einem GM zu geben.

Es wird bald wieder eine Ausschreibung geben für einen neuen Event GM, da Amarone weniger Zeit ingame wird verbringen können.

Mir wurde außerdem mitgeteilt, dass die Gildenchatfarbe nicht einfach zu lesen ist. Wir sind am überlegen welche Farbe wir nehmen sollen. Ihr könnt uns da gerne helfen und uns den Farbcode sagen den wir am besten nehmen sollen, nutzt hierfür www.colorpicker.com .

Gruß
Eternity

RiseRO Team

Hello friends,

we have lots of news for you. Jarvis and I have recently been busy in real life, so we had not much time for the server; but we will have much more time now, so there will be more updates, more fun and more stuff to do.

But we also have bad news: Former GM Zungarius used his rights to gain items he shouldn´t have been able to have. I deleted these items he created illegally; but please, if I missed something, give it to a GM on your own.

Soon we will look for new Gms, because also Amarone will not be able to spend lots of time on the server anymore.

Players told us that it is hard to read the Guild Chat, so please help use choose a new, easier to read colour. Therefore, visit www.colorpicker.com , choose a colour you would like and send us its colour code.

Greetings,

Eternity

RiseRO Team

• LorrineOn likes this
Friends > Girlfriend

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users