Jump to content

News

• Please log in to reply
No replies to this topic

Eternity

Eternity

Legendary User

• Administrators
  • 2125 posts

Hallo Freunde,

nachdem wir die 4 Jahres Geburtstagsfeier hinter uns gebracht habe möchte ich allen Spielern und auch meinem Team danken das wir das so gut durchgestanden haben.

Ich möchte euch schonmal einen kleinen Ausblick geben auf das nächste Update. Weil es nun schon etwas gedauert hat seit dem letzten Update:

Wir arbeiten an dem größten Update in der Geschichte des Servers. Es wird viele Änderungen geben wo für jeden etwas dabei sein wird. 

In der letzten Zeit haben wir den Server von Rathena auf Hercules umgeschrieben. Dies wird aber erst Aktiv mit dem nächsten Update. Außerdem arbeiten wir an vielen Sachen die hoffentlich neue Spieler zu uns locken werden.

Mit freundlichen Grüßen

Eternity

RiseRO Team

Dear friends,

after our 4 years birthdayparty I like to thank every player and also my team for helping and having so much in the last time.

I would like to give you a little sneak for the next update because its a bit time since the last update. We are working on the biggest update in our history. There will be a lot of changes for everybody. We finished to change our server from rathena to hercules. This will be go live after the next update. Beside of that we work on a lot of things which will hopefully bring new players to our server.

Greetings

Eternity

RiseRO Team

• Yuki likes this
Friends > Girlfriend

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users